ISS Consult SRL cunoaște importanța datelor dumneavoastră și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza această Politică. Modificările își produc efectele din momentul publicării lor pe siteul companiei, aplicații mobile sau social media.
În cazul în care ne furnizați în mod voluntar date cu caracter personal (inclusiv date cu caracter personal sensibile) prin interacțiunea dumneavoastră cu website-urile noastre sau prin corespondența cu noi prin telefon, e-mail sau în orice altă modalitate, din proprie voință și nu la cererea noastră, vom șterge astfel de date cu caracter personal din sistemele noastre dacă nu considerăm că prelucrarea acestora este necesară pentru un scop legitim al subscrisei.
De fiecare dată când vizitați website-urile noastre, colectăm automat următoarele date date tehnice, de exemplu adresa Internet Protocol (IP) utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la Internet, informațiile de conectare.
Prin intermediul site-ului aveti posibilitatea sa aplicati pentru un job disponibil. In cadrul procesului de aplicare sunt colectate date cu caracter personal din formularul completat de dumneavoastra si din CV-ul comunicat de dumneavoastra. Prelucram datele dumneavoastra in scopul evaluarii si pentru asocierea cu posturile vacante din cadrul companiei.
Datele comunicate vor fi stocate timp de 6 luni, daca nu sunt stabilite raporturi de munca.
Daca doriti sa fiti contactat in legatura cu alte pozitii vacante din cadrul ISS Consult SRL si sa pastram datele dumneavoastra o perioada mai mare (24 luni), va trebui sa ne dati acordul in scris pe adresa de email: gdpr@issco.ro.
Natura si scopul prelucrarii
Putem prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în cazul în care:
Prelucrăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal pentru diverse motive tehnice, cum ar fi pentru a îmbunătăți funcționalitatea website-urilor pentru care oferim servicii de suport sau care sunt gazduite pe serverele noastre; pentru administrarea website-urilor tertilor, daca avem aceasta obligatie contractuala; pentru operațiunile interne, cu scopul de a păstra website-urile/produsele noastre în siguranță.
Nu vom partaja datele dumneavoastră cu caracter personal cu terțe părți în scopuri de marketing fără consimțământul dumneavoastră explicit în acest sens.
În legătură cu utilizarea de către dumneavoastră a aplicațiilor mobile, create in baza comenzilor primite este posibil să colectăm și să prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi datele de identificare, datele de contact, informațiile privind cardurile de debit sau de credit și datele privind localizarea geografică, numar de inmatriculare atunci când:
Această prelucrare se bazează pe:
Va atragem atentia ca sunteti responsabili pentru confidentialitatea si corectitudinea informatiile furnizate.
Datele cu caracter personal divulgate altor terțe părți
În cadrul societatii, doar un număr limitat de angajati, au acces la datele dumneavoastră cu caracter personal conform principiului nevoii de a cunoaște (”on a need to know basis”). Angajatii au obligatia de a pastra confidențialitate cu privire la datele cu caracter personal. In acest sens au fost luate măsuri tehnice și organizatorice pentru protecția datelor cu caracter personal.
Comunicăm aceste date către terți, incluzând partenerii noștri, de exemplu, către:
Nu vom transfera datele cu caracter personal în afara Spațiului Uniunii Europene decât dacă este strict necesar pentru derularea contractului și doar cu respectarea prevederilor legale în vigoare, aplicând măsuri de protecție adecvate și notificându-vă atunci când este cazul.
Drepturile cu privire la datele cu caracter personal
Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, aveți următoarele drepturi:
Cu excepția dreptului de a formula o plângere la ANSPDCP, conform celor de mai sus, aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unei solicitări scrise:
Datele cu caracter personal vor fi pastrate pentru perioada de timp necesară conformării cu obligațiile legale specifice domeniului nostru de activitate sau conform termenelor de prescripție aplicabile (de exemplu, 5 ani de la data încetării relației contractuale) sau pentru respectarea obligațiilor de arhivare impuse de legislația aplicabilă (de exemplu, celei specifice domeniului financiar-contabil).
Securitatea datelor cu caracter personal
Subscrisa va depune toate eforturile rezonabile pentru a proteja datele cu caracter personal aflate în posesia sau sub controlul nostru prin stabilirea unor măsuri rezonabile de securitate în vederea prevenirii accesării, colectării, utilizării, divulgării, copierii, modificării sau aruncării neautorizate, precum și a altor riscuri similare.
Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității tuturor mijloacelor de autentificare (de exemplu, parole) utilizate de dumneavoastră pentru a accesa părți ale website-urilor noastre.
Din motive de siguranta si pentru protectia transmiterii datelor cu caracter personal si a altor informatii confidentiale folosim criptare TLS.